آمار مطالب

کل مطالب : 3
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 11
بازدید سال : 816
بازدید کلی : 3887

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس rashti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مجتبی
تاریخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402
نظرات

موارد منع مصرف قهوه لاته گانودرما
توجه به موارد منع مصرف و تداخلات دارویی هر فرآورده قبل از مصرف ضروری است.

زنان باردار، افرادی که بعد از 5 سال اعضای پیوندی دارند و افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، پس از مشورت با پزشک از این قهوه استفاده کنند. استفاده کودکان زیر 12 سال از این محصول ممنوع است.

همچنین در صورت استفاده از داروهای ضد انعقاد یا ضد پلاکت (مانند آسپرین، هپارین) و همچنین داروهای ضد التهاب از مصرف این قهوه خودداری کنید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید و با توجه به شرایط خود از مصرف این قهوه بیشتر آگاه شوید.
نوشیدن یک قهوه خاص با خانواده یا کمی آرامش و آرامش می تواند حال شما را بهتر کند. قهوه فوری دکتر بیز گانودرما لاته یکی از محبوب ترین قهوه های این روزها است. این قهوه خاصیت سردی دارد و برای افراد با شخصیت گرم بسیار مناسب است.

این محصول به دلیل وجود قارچ گانودرما خواص بسیار خوبی دارد. از جمله این خواص می توان به بهبود عملکرد قلب و تنظیم فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه دستگاه تنفسی، افزایش کیفیت خواب و ... اشاره کرد.

شما می توانید به راحتی این محصول را به صورت آنلاین از مستر بیز خریداری کنید.
قارچ گانودرما چیست؟
قارچ گانودرما را سلطان گیاهان دارویی می دانند. این لقب به دلیل فواید زیاد و عجیب این قارچ است. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان به حساب می آید. این قارچ از شاخه چتری به رنگ قرمز است. و معمولا در امتداد تنه درخت حرکت می کنید.

این قارچ هزاران سال است که در تب سنتی فرهنگ های آسیای شرقی استفاده می شود. در گذشته استفاده از این قارچ مختص افراد ثروتمند و اشراف بود.

از خواص این قارچ می توان به آنتی اکسیدان، کاهش وزن و تناسب اندام، مبارزه با عفونت، درمان افسردگی، سلامت پوست و غیره اشاره کرد.

این گیاه گونه های مختلفی دارد که همه آنها خوراکی نیستند. مدل قارچ استفاده شده در این محصول گانودرما لوسیدوم می باشد.

قهوه فوری لاته گانودرما دکتر بیز

خرید کافه لاته با عصاره قارچ گانودرما

این محصول به محض ورود به بازار با طرفداران زیادی روبه‌رو شد. همین امر باعث شد تا افراد سودجو با فروش اجناس فیک، بازار خرید محصولات گانودرما را ناامن کنند.

فروشگاه ما یکی از نمایندگی‌های ارائه محصولات  بیز در شهر‌های تهران و کرج است؛ که با راه اندازی فروشگاه آنلاین این امکان را فراهم کرده که علاقه‌مندان به محصولات شرکت بیز بتوانند با خیالی آسوده کالای مد نظر خود را سفارش دهند.

بسته‌های کافه لاته گانودرما دارای 20 عدد ساشت قهوه لاته گانودرما است. هر ساشت برای صرف یک فنجان از این قهوه مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول مدنظر خود آن را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید این محصولات به صورت عمده هستید با شمارهای موجود در وبسایت تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 86
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود